:-)

Have a great day

>

Glitter Graphics

Welcome

 Welcome!

Thanks

פעמוני החדשות...

כדי להיכנס לידיעה עצמה יש להקליק על הכותרת

יום ראשון, 6 באפריל 2008

פער הדורות


אבא שלי בחיים לא הפעיל מחשב.

ולמרות זאת, הוא החליט שזה הזמן לשדרג את הסלולרי שלו למכשיר חדש בדור השלישי. (או נכון יותר, זה היה הזמן של אשת המכירות החרוצה של פלאפון לדחוף לו מכשיר שאין לו שמץ של מושג מה הוא כולל) הגיוני, לא?
האמת, הוא הפיל אותי על הרצפה כשראיתי איך הוא צופה בסרטוני וידאו ומשתמש במצלמה כאילו הוא מינימום רון קדמי.
היום קיבלתי ממנו את שיחת הטלפון הבאה:
אבא שלי: ליאור.

אני: הי אבא. מה נשמע?
אבא שלי: דיברתי עם פלאפון וביקשתי שישלחו לי בדואר את ההסבר איך לחבר את הטלפון למחשב. הם אמרו לי שלא צריך לשלוח בדואר כי יש את זה באינטרנט במסמך שמסביר איך עושים את זה.
אני: יופי.
אבא שלי: מה יופי? אתה רושם?: samsungmobile.co.il (בהסבר ארוך ואיטי שבו הוא מכתיב לי לאט לאט את רצף האותיות)
אני: [מתחבר ומוריד את המסמך] נכון. יש לי את המסמך.
אבא שלי: מה זאת אומרת יש לך את המסמך? איך כל כך מהר?
אני: ככה זה באינטרנט. אפשר להוריד את המסמך מהר.
אבא שלי: וזה מכיל את ההוראות המלאות?
אני: כן. כל ההוראות.

אבא שלי: וכבר יש לך את זה?

אני: כן אבא. זה אצלי. כל ההוראות.

אבא שלי: מה אתה אומר?! האינטרנט הזה זה משהו משהו.

אין תגובות:

The Beauty of Rings Bells

...Nature’s

Nature’s Best Photography

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

אמנות

האדריכל, האמן והצייר - סשה סורשר

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

אנשים שיכורים/ drunk people

אנשים שיכורים/ drunk people

...That moment just

That moment just before the pain begins

planet Photos

planet Photos

...TURKEY in the

TURKEY in the European Union

...

The Day God Dropped the Paint Box

ספר אורחים

הירשמו לספר האורחים שלי / Sign Up To My GuestBook

אנא בכח

אנא בכח - עובדיה חממה / Ana B'Ko'ach by Ovadia Hamama

World Clock

ארכיון הבלוג