:-)

Have a great day

>

Glitter Graphics

Welcome

 Welcome!

Thanks

פעמוני החדשות...

כדי להיכנס לידיעה עצמה יש להקליק על הכותרת

יום שישי, 28 במרץ 2008

מזל קשת




מזל קשת
חודש: כסלו שבט: נפתלי אותיות: ס- מזל קשת, ג - כוכב צדק חלונות בזמן: חנוכה
מזל קשת מורכב מ: אויר (עונה), אש (יסוד) ואנרגיה של קו אמצע.
זהו חודש חיובי ביותר. הוא נשלט כאמור על-ידי כוכב צדק שהוא סמל השפע והמזל הטוב. בני קשת הם אנשים שמחים, אופטימיים, בעלי אינטואיציה חדה כתער, לרוב אינטליגנטים, רחבי אופקים ומתעניינים בתרבויות, במסעות בעולם, במיסטיקה ובאמונות. הם אופטימיסטים, אידיאליסטים, נדיבים, מלאי מרץ ושמחת חיים. הם בעלי מנוע חזק שדוחף אותם ללא הפסקה לחפש אחר סיכונים ואתגרים. לתכונת ה"העזה" שלהם יש צד חיובי ושלילי כאחד: מחד - קיימים בהם תעוזה ורצון לחקור ולהרחיב את תפיסת עולמם ואת מעגל חוויותיהם; מאידך - החיפוש המתמיד אחר אתגרים עושה אותם לחסרי אחריות, לשאננים, לבזבזנים, לפטפטנים, לחסרי טקט וסבלנות, לחסרי מצפון ולצדקנים.
הם חסרים סבלנות ללמוד נושאים שבעיניהם הם מעבר לגבולות היכולת המיידית. הקשתים יחכו עד לרגע האחרון כדי להתכונן לבחינה, כי הם זקוקים ללחץ על מנת ליצור את ההצלחה. הלחץ גורם להם עניין כי הוא מאתגר אותם.
קיים בהם דחף מתמיד להוכחה עצמית המלווה בהתעניינות ובכושר ריכוז יוצא מן הכלל. הצירוף של אוויר ואש יוצר את הסחרור המתמיד דמוי טורנדו, המאפיין את אורח חייהם. כוח האוויר חזק מאוד, והוא דוחף את בני המזל להיות שוחרי צדק, אמת ואיזון. המילוי הפנימי שמניע אותם יוצר מהם אנשים טובים במיוחד, כי אדם המלא בשפע של אור הבריאה, מסוגל גם להפיצו לסביבתו.
בני מזל קשת מחפשים גירויים, התלהבות והנאה כמעט בכל מחיר. הם מחפשים סיפוק מיידי וחיים טובים, תוך התגברות על כל פחד. החגיגה הבלתי פוסקת הזאת בחיים עלולה עם זאת להיות מוגזמת, עד שלעתים קרובות מדיי נשכחת מהם המטרה.
הכבוד חשוב להם מאוד, אך הוא אתגר שבעטיו הם עלולים להחמיץ את החיים. הכישלון עלול להובילם לרגשות אשמה עמוקים, ויקשה עליהם להשתחרר מהם.
הקשתים הם בדרך כלל אינטליגנטים כאמור, ובעלי חשיבה הגיונית. הם אוהבי חופש ומתקשים להתיישב במקום אחד לזמן רב. הם מחפשים אופקים חדשים הן במישור הגשמי והן במישור האינטלקטואלי.
התיקון
על הקשתים ללמוד לא להיתפס לשאננות ולאופטימיות בלתי מעשיות. עליהם ללמוד לא ללכת שולל אחר כל אתגר מזדמן, ולהבין כי אתגרים לא נועדו לשם משחק, אלא להגשמת מטרה שהיא גדולה בהרבה מן ההנאה שבהתמודדות עם האתגר.

אם הקשתים יפעילו כוח התנגדות כלפי חוסר האחריות שלהם, הם יוכלו לגלות את האור.

עליהם ללמוד שעל-אף הביטחון בטוב גורלם, עדיין עליהם לעשות רבות על מנת לתקן את סביבתם, ולתת מכישוריהם לזולת ולחברה, תוך התגברות על נטייתם האגוצנטרית.

גבר בן מזל קשת מסוגל לצאת למלחמה למען רעיון גדול, וזמן קצר לאחר מכן יכול להתנהג בילדותיות ובחוסר אחריות. עם זאת, הוא אינו סובל חוסר יושר. גבר קשת יהיה בדרך כלל בר מזל, וגם כשייכשל בגלל התמימות שלו ימשיך להיות אופטימי, וחוסר המזל שלו יהיה זמני בלבד.

הוא מאוהבי האינטלקט, ההיסטוריה, הדת, הפילוסופיה ו..הנסיעות. הוא אינו אוהב להירתם לעול ולהתחייבויות. האהבה שלו היא שטחית.

אישה בת קשת היא אימפולסיבית, אוהבת עצמאות, תחפש להגיע למקומות מעניינים. היא חסרת רגישות, אך התנהגותה מעודנת, מקסימה וחברותית. יש בה ילדותיות מלאת אופטימיות ואמון. היא יצירתית מאוד, אידיאליסטית ומחפשת הסבר הגיוני לכל דבר. אוהבת להפליג לעולמות רחוקים בדמיון ובקריאה.



תגובה 1:

Futuristics אמר/ה...

NICE Blog :)

Take a peek into the future at

http://futuristicstechnology.blogspot.com/

The Beauty of Rings Bells

...Nature’s

Nature’s Best Photography

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

אמנות

האדריכל, האמן והצייר - סשה סורשר

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

אנשים שיכורים/ drunk people

אנשים שיכורים/ drunk people

...That moment just

That moment just before the pain begins

planet Photos

planet Photos

...TURKEY in the

TURKEY in the European Union

...

The Day God Dropped the Paint Box

ספר אורחים

הירשמו לספר האורחים שלי / Sign Up To My GuestBook

אנא בכח

אנא בכח - עובדיה חממה / Ana B'Ko'ach by Ovadia Hamama

World Clock

ארכיון הבלוג