:-)

Have a great day

>

Glitter Graphics

Welcome

 Welcome!

Thanks

פעמוני החדשות...

כדי להיכנס לידיעה עצמה יש להקליק על הכותרת

יום שישי, 7 במרץ 2008

לחברי שולחת באהבה...

zwani.com myspace graphic comments

זהו סיפור על חברות:


ילדה אחת שאלה ילד אחד אם היא יפה... הוא אמר לה... לא
היא שאלה אותו אם הוא רוצה להישאר איתה לנצח... הוא אמר לה.... לא
היא שאלה אותו אם היא תלך הוא יבכה.... ושוב הוא אמר לה... לא
אז היא אמרה לו שהיא שמעה מספיק ואז הלכה בבכי...
והוא תפס את ידה ואמר לה: אני לא חושב שאת יפה, אני חושב שאת מהממת!
אני לא רוצה להישאר איתך לנצח, אני חייב להישאר איתך לנצח!
אני לא אבכה אם את תלכי, כי אני אמות!


אז עכשיו אני רוצה לומר לכם: אני אוהב אותך כי את/ה בשבילי חבר אמת ואם זה לא יחזור

אלי בחזרה.. אני אבין את הרמז...

תזכור: חבר טוב ישחרר אותך מהצרות אבל חבר אמת יהיה איתך בצרות ויעמוד איתך מולם!

עכשיו תקרא את הכל עד למטה, ותשימו לב שאתם לא מדלגים על כלום!!

אני למדתי... שהחיים הם כמו נייר טואלט כשאתה נהנה, הזמן עובר מהר, והסוף מגיע וברח לך מבין האצבעות!

אני למדתי... שמזל שה' לא נותן לנו את כל מה שאנחנו רוצים...

אני למדתי... שהכסף לא קונה רמה....

אני למדתי... שהדברים הטובים והקטנים שקורים לנו ביומיום שלנו, הם מה שעושים את החיים כל כך מיוחדים.

אני למדתי... שמתחת כל שריון קשה מסתתר לו מישהו עדין שרק רוצה שיבינו אותו ושיאהב אותו!

אני למדתי... שגם ה' לא הספיק הכל ביום אחד...... אז מה גורם לי לחשוב שאני אצליח???

אני למדתי... שככול שיש לי פחות זמן לעבוד, אני מספיק יותר...

עכשיו זהו שבוע החברות הבינלאומי תראה לחברים שלך כמה שאתה אוהב אותם...

תשלח את זה לכל מי שאתה מחשיב חבר ואם תקבל את זה יותר מפעם אחת זה אומר שאתה בתוך מעגל חברים !


שבוע חברות שמח לך!!!

את/ה חבר/ה שלי ואני אוהבת אותך!!!




אין תגובות:

The Beauty of Rings Bells

...Nature’s

Nature’s Best Photography

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

אמנות

האדריכל, האמן והצייר - סשה סורשר

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

אנשים שיכורים/ drunk people

אנשים שיכורים/ drunk people

...That moment just

That moment just before the pain begins

planet Photos

planet Photos

...TURKEY in the

TURKEY in the European Union

...

The Day God Dropped the Paint Box

ספר אורחים

הירשמו לספר האורחים שלי / Sign Up To My GuestBook

אנא בכח

אנא בכח - עובדיה חממה / Ana B'Ko'ach by Ovadia Hamama

World Clock

ארכיון הבלוג