:-)

Have a great day

>

Glitter Graphics

Welcome

 Welcome!

Thanks

פעמוני החדשות...

כדי להיכנס לידיעה עצמה יש להקליק על הכותרת

יום רביעי, 19 במאי 2010

כמה כסף להביא לחתונה?...



העברה: כמה כסף להביא לחתונה?...

לכל חבריי וידידי,
אנא קראו את המכתב ששלח לי ידיד. זה אמיתי! פשוט - לא להאמין!!!

שלום ציפי
היינו בשבוע שעבר בחתונה
. מצורף בזה מכתב "תודה" של בעלה הטרי על מתנתנו.
מה דעתך? אני מרשה לך להפיץ אותו בין מכותביך.

לדר' נאוה ומיכה פארן,

‏מבקשים להודות לכם מקרב לב על השתתפותכם בחתונתנו ועל השי הנדיב שהענקתם לנו. רציתי שתדעו שמנת הגורמה שאכלתם עלתה לנו 350 ₪ למנה (700 לשניכם), כך שלמעשה שילמנו על השתתפותכם באירוע 400 ₪.
הצעה אישית וכנה שלי..... וזאת מבלי שרותם תדע מן המייל שלי... בפעם הבאה שאתם מרגישים דחף כה עז להיות פילנתרופים כל כך גדולים לזוג צעיר
המממן את חתונתו מן הכסף שאין לו, אלא מן המתנות של החתונה.... שלחו להם מתנה בדואר. האמינו לי שתשמחו אותם הרבה יותר.

לא יעלה על הדעת שאורח באירוע לא יישא לפחות בעלות מנתו ויצפה שהזוג הצעיר והמסכן יממן את ארוחת הגורמה שהוא אכל !!! זו פשוט שערוריה.
בתודה על השתתפותכם באירוע שהיה לנו מדהים למרות המתנה שקיבלנו מכם.

דר' כתריאל אלרום

תעשית-החתונות הפכה להיות מחויבות של האורחים לממן אירוע ריקני, פלצני, ראוותני וחלול, כי ההורים של החתן-כלה או הם עצמם חושבים, שמותר להם להפגין עושר וראוותנות על-חשבון האורחים שהוזמנו.

להזכירכם, המקור למנהג הפסול הנ"ל הוא החתונות הצנועות של לפני מאות-שנים, בה כל משתתף מהקהילה היה בא ותורם משהו קטן לפי נדבת-לבו ויכולתו, כדי לעזור לזוג הצעיר להתחיל את הדרך. אח"כ התחילו הגבירים והפריצים להפוך את האירוע להפגנת-עושר ולבסוף נדבק במנהג החלול הזה גם המעמד הבינוני. אנשים לוקחים הלוואות לממן מסיבה רעשנית וחסרת-משמעות שאורכת רק 4 שעות, ומצפים מהאורחים, שיממנו אירוע, שלא היו שותפים לתכנונו ולא נתנו הסכמתם לו.

אני אישית לא מביא צ'קים ומתנות לאף אירוע (קחו זאת בחשבון). מי שרוצה להזמין אותי, יזמין אותי כי הוא רוצה לראות אותי ולשתפני בשמחתו. כשאני
מזמין את חברי לביתי איני מגיש להם חשבון ואם החלטתי להשקיע במפגש/אירוע, זו החלטתי ואשא בה לטוב או לרע.

מי שלא רוצה לראות אותי בשמחתו, שלא ישלח לי הזמנה, או שיציין מראש בהזמנה מהי העלות הנדרשת, כדי שאוכל להחליט קודם. אני בא לאירוע, כדי
"לשמח חתן עם הכלה" ולא כדי להחזיר את החובות להוריהם. ואוכל טוב יש לי גם בבית וגם מוזיקה לפי טעמי !

שלכם באהבה רונן-מרטין כהן

יקיריי המוזמנים לחתונות,

אני מעבירה אליכם את האימייל הזה. היה לי קשה להאמין שזהו אימייל אמיתי, אבל הבוקר ראיתי בטלוויזיה את חנן כהן, מהאתר הבודק מכתבים לא רלוונטיים, והוא אישר שמכתב זה אכן אמיתי.

מחוויה אישית שלי אני יכולה להוסיף, שזכיתי לקבלת הזמנה לחתונה ובה צוין להביא אך ורק צ'קים.

אם החתונות היום הן עסק כלכלי, האורחים מיותרים לגמרי. אני מציעה לזוג שישקיעו במנייה מבטיחה.

אם הזוג אכן נזקק, שיעשה חתונה בחיק המשפחה עם כיבוד צנוע והרבה שמחה.
אין צורך בארוחות גורמה שהן לעתים קרובות לא משהו ויש להם טעם פלצני.

מה שקורה היום שחתונות הופכות למטרד, הן מבחינת הכיס והן
בחינת הרעש (ברוב החתונות אין אפשרות להחליף מלים עם קרובים ועם חברים ותיקים) וכאבי בטן מהאוכל.

ממליצה לכם ללכת רק לחתונות של הקרובים לכם ביותר.

הגיע הזמן שהחתונות ישנו את אופיין ויהפכו להיות אמיתיות יותר ומכל הלב.

ועוד דבר - לזוג הצעיר יש להזכיר שכדאי לומר תודה על כל מתנה שהיא ולא חשוב גודלה וערכה.


אין תגובות:

The Beauty of Rings Bells

...Nature’s

Nature’s Best Photography

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

אמנות

האדריכל, האמן והצייר - סשה סורשר

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

אנשים שיכורים/ drunk people

אנשים שיכורים/ drunk people

...That moment just

That moment just before the pain begins

planet Photos

planet Photos

...TURKEY in the

TURKEY in the European Union

...

The Day God Dropped the Paint Box

ספר אורחים

הירשמו לספר האורחים שלי / Sign Up To My GuestBook

אנא בכח

אנא בכח - עובדיה חממה / Ana B'Ko'ach by Ovadia Hamama

World Clock

ארכיון הבלוג