:-)

Have a great day

>

Glitter Graphics

Welcome

 Welcome!

Thanks

פעמוני החדשות...

כדי להיכנס לידיעה עצמה יש להקליק על הכותרת

יום שבת, 29 באוגוסט 2009

יומן הפלגה - קצר ומצויין!!!

 

יומן הפלגה

יומני היקר. יום ראשון
אני מוכנה וארוזה לקראת ההפלגה, הכנתי לי את כל כלי האיפור שלי ואת כל הבגדים הכי יפים שלי. אני ממש מתרגשת.

יומני היקר. יום שני
בילינו את כל היום על הים, איזו חופשה מקסימה. ראינו דולפינים ולויתנים כמה מדהים. פגשתי את רב החובל, נראה גבר מקסים.

י
ומני היקר. יום שלישי
ביליתי קצת בברכה ושיחקתי גולף על הסיפון. הקפטן הזמין אותי להצטרף אליו לארוחת הערב בשולחנו. הוא גבר מושך וג'נטלמן אמיתי. זה מה זה החמיא לי...

יומני היקר. יום רביעי
הייתי בקאזינו..היה בסדר..זכיתי ב 80$. הקפטן הזמין אותי לארוחה מפוארת בתאו המהודר. ארוחה אקסלוסיבית עם שמפניה וכאלה..הוא ביקש ממני לבלות עמו את הלילה בתאו. אמרתי שאין מצב שלא אהיה נאמנה לבעלי.

יומני היקר. יום חמישי
חזרתי היום לברכה וקצת נשרפתי בשמש. החלטתי ללכת לבאר להעביר קצת את הזמן. הקפטן הזמין אותי למשקה. איזה ג'נטלמן. הוא שוב הזמין אותי לתאו
ואמר שאם לא אבוא לבלות עמו את הלילה הוא יטביע את האניה. מה זה נבהלתי...

יומני היקר. יום שישי
היום הצלתי 1600 נוסעים...פעמיים...

 

אין תגובות:

The Beauty of Rings Bells

...Nature’s

Nature’s Best Photography

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

אמנות

האדריכל, האמן והצייר - סשה סורשר

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

אנשים שיכורים/ drunk people

אנשים שיכורים/ drunk people

...That moment just

That moment just before the pain begins

planet Photos

planet Photos

...TURKEY in the

TURKEY in the European Union

...

The Day God Dropped the Paint Box

ספר אורחים

הירשמו לספר האורחים שלי / Sign Up To My GuestBook

אנא בכח

אנא בכח - עובדיה חממה / Ana B'Ko'ach by Ovadia Hamama

World Clock

ארכיון הבלוג