:-)

Have a great day

>

Glitter Graphics

Welcome

 Welcome!

Thanks

פעמוני החדשות...

כדי להיכנס לידיעה עצמה יש להקליק על הכותרת

יום שלישי, 30 בספטמבר 2008

אוצר המילים של יוסי בובליל האיש והאגדה..

בובליל האיש והאגדה..

"*לא זאב , לא שפנפן , אלא הדורבן שקולע בזמן"
*"יש לי חשק , אבל אין לי נשק"
*"עוף זה כמו לחם - אין לו טעם רק אם מורחים עליו משהו הוא טעים "
*"חלמתי חלום באנגלית - מישהו יכול לתרגם לי?"
*"איזה חום, אפילו המצת כואב לה הלב תראה איך היא נראית אדמדמה"
*"צריך לחשוב... אני... אני... אני צריך להפעיל את הקומפיוטר שלי"
*"השמש הזאת מסוכנת, היא דופקת לנו את כל החלקים הפנימיים של המוח".
*"המוח אם אתה לא מכניס לו מים אין לו סרקולציה למוח"
*"אפילו בשר ששמים אותו יותר מדי זמן על האש..הוא נשרף"
*"אני רוצה להדיח את כ..כ..כנרת"
*"אל תעשה גול לחרגול" ו"אל תדביק בול לשבלול" וכמובן "אל תהיה בז כשאתה ברווז"
*"נשים , מגזע עמלק"
*"אל תהיה בז כשאתה ברווז"
* "מה את צריכה את כל הגילגולציה הזאת, יפה לך ככה"
*"תזכיר לי את מי אתה מזכיר לי!"
*"כבדהו וחשדהו ואם לא מתאים לך שפדהו"
* בובליל לצרצר:"אני יתפוס אותך יא כלב אני ינעל את אמא שלך"
*"זה כמו... נו... לבלב... שמתחבר אליו נו מה.. .איך קוראים לזה... השבלול!"
*"יצא לך כמעט חרוז. דבר שלא יצא לך בחרוז , לא יישמע טוב , הוא צריך לצאת מחורז"
*"גברת ונסיה"
*"יש את סוטול סוטול סוטול סוטול עכשיו הם בטישטוש"
*"ללב ולמח יש אותו כח"
*"כול היום המצלמה הזאת עליי כל הפילים שלה מבזבזת עלי"
*"היא כול היום מדברת על סוסים סוסים סוסים, היו צריכים לשלוח אותה להצטלם בחווה"
*יוסי לשי -על הקעקוע: "תגיד, העכביש מדגדג אותך בלילה??"
21685 אז מה התאריך יוסי? "20 ל3 2000? לא לא, 216, 85".
*יוסי לבוריס ברגע ההדחה : "היית 10 תאמין לי .. אם היית נשאר איתנו , לא היית חסר"
*"ננס ננס אל המטבח נכנס, עושה לך טוב, עושה לך קל, ננס ננס"
*"היא בת 23 ומתנהגת כמו בת 22 וחצי!"

אין תגובות:

The Beauty of Rings Bells

...Nature’s

Nature’s Best Photography

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

אמנות

האדריכל, האמן והצייר - סשה סורשר

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

אנשים שיכורים/ drunk people

אנשים שיכורים/ drunk people

...That moment just

That moment just before the pain begins

planet Photos

planet Photos

...TURKEY in the

TURKEY in the European Union

...

The Day God Dropped the Paint Box

ספר אורחים

הירשמו לספר האורחים שלי / Sign Up To My GuestBook

אנא בכח

אנא בכח - עובדיה חממה / Ana B'Ko'ach by Ovadia Hamama

World Clock

ארכיון הבלוג