:-)

Have a great day

>

Glitter Graphics

Welcome

 Welcome!

Thanks

פעמוני החדשות...

כדי להיכנס לידיעה עצמה יש להקליק על הכותרת

יום ראשון, 31 באוגוסט 2008

חשיבה נשית....ע נ קקקק

...חשיבות נשית

ענקקקקק

אישה נעצרת בכביש על מהירות....

אישה: '‏האם יש בעיה, ‏אדוני השוטר?'

‏שוטר: '‏גברת, ‏נסעת במהירות מופרזת'.

‏אישה: '‏הו, ‏אני מבינה'...

‏שוטר:'‏האם אני יכול לראות את הרשיון שלך , ‏בבקשה'?

‏אישה:'‏הייתי נותנת לך אותו, ‏אבל אין לי...'

‏שוטר:'‏אין לך רשיון'??

‏אישה:'‏לא . ‏שללו לי אותו לפני כ -4 ‏שנים כשנהגתי שיכורה'.

‏שוטר:'‏הבנתי...‏האם אני יכול לראות בבקשה את הרישיונות של המכונית'?

‏אישה:'‏מצטערת, ‏אתה לא יכול'

‏שוטר:'‏מדוע'?

‏אישה:'‏גנבתי את המכונית...'

‏שוטר':‏גנבת את המכונית'???

‏אישה:'‏כן, ‏והרגתי את הבעלים'.

‏שוטר:'‏את עשית מה'?!

‏אישה:' ‏חלקי הגופה שלו נמצאים בתא המטען של המכונית , ‏אם תרצה לראות...'

‏השוטר מסתכל באיטיות על אישה, ‏הולך לאט ובזהירות אחורה לניידת וקורא לתגבורת.

‏תוך פחות מחמש דקות מגיעות ניידות שמקיפות את המכונית של האישה.

‏קצין משטרה בכיר מתקר ב בזהירות למכונית, ‏ידו נשענת על האקדח.

‏קצין משטרה:' ‏גברת, ‏האם את מוכנה לצאת לאט מהמכונית'?

‏האישה יוצאת מהמכונית ושואלת: '‏אדוני השוטר, ‏האם יש בעיה'?

‏קצין משטרה:'‏אחד השוטרים שלי אמר שגנבת את המכונית הזו ורצחת את הבעלים שלה'.

‏אישה:'‏רצחתי את הבעלים'?!

‏קצין משטרה:'‏כן. ‏האם את יכולה בבקשה לפתוח את תא המטען של המכונית?'
‏האישה פותחת אותו , ‏ומתגלה תא מטען ריק לגמרי.

‏קצין משטרה:'‏האם זו המכונית שלך, ‏גברת'?

‏אישה:'‏כן, ‏הנה רישיונות המכונית ששמי מופיע עליהם'.

‏השוטר עומד המום.

‏קצין משטרה:'‏אחד השוטרים שלי טוען שאין לך רישיון נהיגה , ‏גבירתי'.

‏האישה מחטטת בתיק שלה, ‏מוציאה את רשיון הנהיגה שלה ומראה אותו לקצין המשטרה.

‏קצין המשטרה בודק את הרשיון, ‏ואומר:'‏תודה גברת. ‏אחד מהשוטרים אמר לי שאין לך רישיון נהיגה,

שגנבת את המכונית, ‏שרצחת את הבעלים ושאיפסנת את הגופה בתא המטען.'

‏האישה:'‏והשקרן הזה בטח גם אמר לך שנסעתי במהירות מופרזת, ‏מה?'

אין תגובות:

The Beauty of Rings Bells

...Nature’s

Nature’s Best Photography

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

הונג קונג הקלאסית / classic Hong Kong

אמנות

האדריכל, האמן והצייר - סשה סורשר

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

תמונות מג'מייקה / Pictures from Jamaica

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

בתים מוזרים בעולם/ Strange Buildings of the World

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

העיר פטרה – בירדן / The city Petra in Jordan

אנשים שיכורים/ drunk people

אנשים שיכורים/ drunk people

...That moment just

That moment just before the pain begins

planet Photos

planet Photos

...TURKEY in the

TURKEY in the European Union

...

The Day God Dropped the Paint Box

ספר אורחים

הירשמו לספר האורחים שלי / Sign Up To My GuestBook

אנא בכח

אנא בכח - עובדיה חממה / Ana B'Ko'ach by Ovadia Hamama

World Clock

ארכיון הבלוג